CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 4, 2010

percaya tak seronok tu selalu berlaku tapi sekejap sekejap

episod yang tulus. pada pandangan akulah. terpulang pada yang menilai.



keseronokan pertama :
rabu lepas aku dengan kawan-kawan tengok movie. the losers. sangat terpegun dengan sniper bertopi cowboy tu. gentlemen dan macho. susah nak tengok lelaki macho macam tu secara realiti. have a good time with my friends.


kemunduran pertama :
duit habis. as usual. tapi aku rasa aku tak buat apa-apa pun. [heh..] bila teringat duit kering ni, first thing first. bagi nouvo kenyang dulu. aku ta nak peristiwa 2 minggu lepas berulang di mana nouvo kenakan aku. dah nak sampai petrol station dia berhenti tanpa usul periksa memaksa aku menuntunnya sambil memakai baju kurung ke shell depan uitm. huh. nasib baik dah dekat. if ta mau koyak rabak jugak kain baju aku. so dengan kenyangnya nouvo, bermulalah episod lapar dalam hidup aku.



keseronokan kedua:
balik kajang dengan kazen 2400 dan bff pinky. mama hanya bermodalkan cucur tepung untuk aku pulang ke rumah. it's been a short time since i left last week. tapi cucur tersebut memang ta boleh ditidakkan dalam hidup aku. no doubt. world's greatest mother. memang orang akan kata
"eleh mak kau. memang la kau puji,".
der. ta kan aku na puji mak kau pulak an?
so aku makan. sedap. sampai ta engat aku kena balik platinum.
midnight baru sampai platinum. have a good time with my family.


kemunduran kedua :
baru teringat ada satu paper lagi ta habis. the final paper. huh. harap cepatlah berakhir. so study. sikit. lepas tu tengok vampire's diaries. sangat tidak ada mood untuk study memandangkan jiran sebelah tengah renovate rumah dia. macam hell keadaan disini. tidak meyakinkan untuk aku study. lecturer pulak keep calling sebab tempat intern ta bagi response. sekali aku bengang 'ter'bagi dia tempat pusat percetakan. jangan bayangkan dia bising macam mana. my bad. wtfish punya tempat. bahaha! akhirnya. dapat satu dekat dengan area shah alam. huh. aku engat na buat dekat dengan rumah je. boleh la saving sikit. tapi.. hurm..


keseronokan ketiga :
just end it. finally. paper terakhir telah berjaya aku jawab tadi and it means semester ini juga telah berakhir. seronok sebab dapat jawab dengan meriah tanpa blank sebab paper tu banyak calculation. habis exam terus pegi beli roti-rotian di king's. lapar. sangat. so beli dua. tapi tak habis pun. balik platinum sambung tengok vampire's diaries. drooling tengok ketampanan damon salvatore. tapi still aku kenang dean winchster dengan castiel. hurm.. kenapa vampire perlu handsome eah? no wonder i like bad boys. =P sekarang housemate tengah masak makan malam. sardin dengan telur dadar. menyelerakan. bagi gadis bujang yang 'rajin', itu memang banyak membantu dari segi menghilangkan bunyi yang datang dari perut.


kemunduran ketiga :
memanglah dah habis paper. tapi aku pening kepala pulak sebab nervous nak fikir masa nak pergi intern nanti. biar nervous awal janji cool masa first day. =) huh. sekali lagi duit cukup untuk nouvo. huh. anything for my dearest. what am i doing without u~



.tamat.

0 contengan: