CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 23, 2010

kalau sebut 44 kali, boleh jadi kenyataan kan?

sejak kebelakangan ni, hati aku berbelah bahagi. aku mengharapkan sesuatu keajaiban berlaku dalam hidup aku. bukan untuk mengubah nasib aku, tapi nasib gajet yang pada aku, adalah nyawa aku.


sony ericsson c902

sekarang aku ada ini. aku bukan tidak reti bersyukur. tapi bak kata bff pinky,


"tu la, masa beli gelojoh ikut nafsu," katanya.


aku berkenan sebab kamera dia 5 megapixel. aku memang suka mengambil gambar. oleh kerana belum mampu nak beli dslr nikon seperti mr presiden persatuan, maka apa yang ada ni aku guna je la kan. kalau dah berbakat, pakai kamera apa pun nampak cantik [kalau aku tak puji diri aku, korang tetap akan kutuk ye tak?] tapi aku tak tengok spesifikasi yang lain. sudahnya, papan kekunci yang keras tu dah jammed. aksara T/U/V/8 sudah tidak boleh ditekan. begitu juga dengan #/_. jadi dah susah hendak space tulisan. bayangkan? bak sini gajet anda, jatuhkan ke lantai 2 kali dan tarik keluar papan kekunci supaya sedikit terjongket di bahagian atas. baru 8 bulan aku pakai dah jadi macam ni. salah aku ke?



apa yang membuatkan aku dilema adalah mampukah keajaiban ini berlaku kepada gajet kesayangan aku ni? aku menginginkan sesuatu yang hebat [ayat manusia yang tak pernah puas] aku ingin c902 aku bertukar kepada ini...


sony ericsson xperia x10



melampau eh?

0 contengan: