CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 8, 2010

wah!!!!!

it's been a long week since i post the last entry.


entri kali ini agak membosankan. entri yang penat.

banyak keje. banyak. banyak. and that means a lot! aku buat sektor perniagaan. dah lama tak buat. since part 4 diploma dolu. siyes blurr.. kekuatan 3 anggota sememangnya tak mencukupi dari pandangan mata kasar. tapi akhirnya kami berjaya siapkan semua yang dikehendaki. bagus tak bagus belakang kira sebab dah penat kan. huh~ selesai satu keje.


main futsal. inter-part. masa diploma, pernah menang. tapi jarang ada yang menghargai. dari zaman abstrak jingga hingga ke geng gagak hitam. dari sekurus kurus manusia hingga la ke secomel comel manusia. skuad futsal yang satu ni memang tak pernah tukar player. Jadi aku iktiraf ini sebagai hebat~~



Last week present concept plan... percubaan pertama yang membawa sinar. lulus. credit kepada kawan yang membantu mengeluarkan idea. aku pakai sikit je keh! lebih2 aku punya!! so, merangkak membuat schematic plan. beratur lagi dua tiga assignment. masa sekolah sibuk na masuk universiti sebab ta nak buat homework. da masuk U still kene buat assignment. dah tu la ni sebok fikir mahu kerja. nanti dah kerja ade lagi project nak kena handle.


sama je. bolak balik. and that's what life is. tapi aku gembira walopon susah sket. sebab aku ade family yang setia dengan aku, 'dia' pown wat masa ni setia agy dengan aku serta kawan-kawan yang paling setia yang tak jemu support aku dari segi moral, finance dan yang sewaktu dengannya.




penat. tapi belum sudah.




khamis 11032010. aku dan rakan-rakan yang kurang duit membantu lecturer buat kerja sambilan. survey update pelan land use. sitenye berdekatan umah aku. masyuk~ jangan tanye berapa tapi cukup la nak tanggung idup aku seminggu. penat2 seronok. aku suka ayat ni. hehe~ keje senang dah biasa buat. bak kata supervisor "planner tak reti baca pelan baik mati je" begitu kasar. tapi kami setuju.


ingat mahu saving lalu makan di rumah. tapi family balik kampung. nak urut kaki ayah sakit. so, terpaksa lah aku makan kat kedai. terus balik shah alam.


malamnye. abang text "aku da transfer duit tambang ko nak gi Singapore" dan aku terdiam waktu tu. dalam poket ade 50. abang tambah 3rat. weyhh!! if aku kuarkan skang CONFIRM abes punya~ so i decided untuk menyengkekkan diri sekejap. betul-betul sekejap.


sabtu aku kuarkan duit. tengok V3 samseng jalanan katenye. dengan bff pinky. aku kuarkan sumenya.. so at that time aku banyak duit la kan. dan seperti yang dijangka, aku dah terlajak pakai 50 dari 3 rat tersebut. bila tersedar, buat2 tak panik.


petang aku tanya khabar pada ayah. "sihat ke tu.. jangan la wat keje berat-berat sangat nanti sakit lagi kaki tu.." aku tak leh bila ahli keluarga sakit. aku tak senang. terutama mama. "ayah ok je. ayah tengok indon buat keje je petang ni ayah tak angkat barang pown" katenye. "kang ayah masuk duit dekat kakak" DAN!!!!!!!!!!!!!!! rezeki melimpah ruah..


dapat cover balik duit tersebut. sekarang menunggu duit survey update pelan land use. harap dapat segera. dengan duit kerja part time masa cuti december lalu. huh~


sekarang tak berapa bz. kejap lagi mahu bantu bff badut misai menyiapkan tugas grouping english kami. petang ada exam nihon-go dan english language. sangat tidak bagus untuk minda aku kala ini.


sangat tidak ada mood. mahu bangun dan buat kerja~~~



huh~



xde mood. ta yah la wat. kan?

0 contengan: