CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 8, 2010

kuantan oh kuantan

seminggu di kuantan.... everyday was very terrified!!!!!! sangat penat. sangat. sangat. bosan. bosan. penat. argghhh!!! dua benda ni je yang aku fikir masa di site... tapi at the end i realize that my new environment wasn't that bad... cuma aku yang tak boleh nak accept agy benda ni...


spoof!!!

come on la ain.... ko repeat kowt.. ko sedar boley tak???!!!! memang susah hidup dengan orang yang kurang mengenali aku.. cara aku.. makan.. tidur.. shopping.. everything.. hope that i'll be fine in the next 2 years.. tapi kira aku puas aty dengan site kuantan walopon almost everyday kena lecture dengan lecturer.. duhh..~ nama pown lecturer kan.. takkan la nak memancing lak kan..


gambar pown tak banyak amik walopon tujuan utama aku beli sony c902 ni untuk amik gambar di site.. ade la amik gambar sikit2 tapi tak sebanyak masa dengan nam jahanam la [skang da ten jahanam..]

erm.. nothing much to say.. just a lil snapshot around kuantan.. nnt if ade lagi i'll upload a.s.a.p. [gambar bese je.. perasan bagus sebab bukan pakai dslr pown.. cuma kamera fon 5mp..]










credit photo of my boss... mohd bakri mohd bazli... get well soon my friend.. always pray for you... Amin...




4 contengan:

datin kelly ketak

walaupun ia kamera berhenfon, ia tetap 5mpx jua...dan ia sangat hebat ain..!!
hahahaha....sabar je la...suma benda akan ada hikmahnya yg kadang2 kita x tersedar...ada tu..

Nurul Ain Hafizah

huhu.. tu la.. aku harap hikmahnye sampai ke benak aku ni ha.. =)
thx fwen!

datin kelly ketak

oit...dengar kabar nak beli dlsr satu...amboih...tuka profession hang eh...bole aku berguru dgn ko nti

Nurul Ain Hafizah

Wah.. pantas ko taw brite.. aku bwu nak bertatih... banyak agy kne blaja.. yg penting kumpul dwet aa en..